Terug

Afrekening gas en elektriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Luminus

19/10/2023

Beste, Ik kreeg een afrekening van 6196 euro te betalen van luminus voor gas en elektriciteit, we zijn sinds januari 2023 van een gezin van 3 naar een gezin van 2 gegaan, mijn dochter woont nog niet officieel sins toe bij haar vriend. Ik kan begrijpen dat er eventueel iets meer verbruik kan zijn maar vorig jaar trok ik terug met 3 personen, ik heb mijn vast contract ter goeder trouw verlengd omdat dit aan dezelfde voorwaarden was en ze me een korting zouden geven, het kan onmogelijk zijn dat ik zo een hoge afrekening moet betalen, ik heb al contact met luminus proberen te leggen via mail maar heb nog geen antwoorden, ik kan niet akkoord gaan hiermee, ik heb simpelweg het geld niet om dit te betalen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform