Terug

Afrekening energie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. V.

Naar: ELEGANT

17/04/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer F50495187 van 11/04/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 11/04/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 354,81. Dat moet echter een vergissing zijn: de vaste vergoeding voor 2024 zowel elektriciteit als gas worden aangerekend terwijl die bij de vorige factuur van 07/04/2024 (factuurnummer C40039498) reeds is betaald. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 260,47, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Stefan Vanautryve

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: G. V.

29/04/2025

Beste, Ik bevestig hierbij de goede ontvangst van uw klacht met betrekking tot de vaste vergoedingen die worden aangerekend op de afrekeningen voor klantennummer K2420522-81. Bij afrekening C40039498 werden de volgende abonnementskosten aangerekend voor de periode van 15/03/2023 t.e.m. 01/01/2024: Aardgas: €37,74 Elektriciteit: €37,74 Bij afrekening F50495187 werden abonnementskosten aangerekend voor de periode van 16/03/2024 t.e.m. 01/01/2025, als volgt: Elektriciteit: €37,50 Aardgas: €37,50 Wij willen u erop wijzen dat bij elke nieuwe afrekening de abonnementskosten steeds pro rata worden aangerekend in functie van de periode waarop de factuur betrekking heeft. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Virginie Elegant Kleine Nieuwedijkstraat 53/2 2800 Mechelen www.elegant.be Instagram Elegant Facebook-pagina Elegant ------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- Van: klachten@test-aankoop.be Ontvangen: Thu Apr 17 2025 18:30::24 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd) Aan: welkom@elegant.be Onderwerp: Afrekening energie U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform