Geachte,U ontving van ons de afrekening en deze werd u ook uitbetaald.Ondertussen hebt u Luminus verlaten wat we uiteraard spijtig vinden.De reden voor de vertraging in de afrekening is het nieuwe dataplatform. Alle energieleveranciers en distributienetbeheerders stapten over naar een nieuw, gezamenlijk dataplatform voor de uitwisseling van klantgegevens (bv. meterstanden, adres, .). Bij die omschakeling kwamen in uitzonderlijke gevallen klanten vast te zitten.Heel concreet betekent dit dat Fluvius de meterstanden wel correct kon ontvangen, maar niet kon doorsturen naar de leveranciers. Daardoor konden we niet tijdig de correcte slotfactuur voor jou opstellen.We begrijpen dat dit zeer vervelend is. Samen met Fluvius werken we hard om dit probleem op te lossen.Onze excuses voor het ongemak.We sluiten bij deze dan ook de klacht af.Met vriendelijke groeten,Loes SchelmansLoes SchelmansQuality Priority+32(0)2289 90 54loes.schelmans.ext@luminus.bewww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.