Terug

Afrekening bijna jaar te laat, injectie zonnepannelen al 26maand niet vergoed.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Eneco

18/10/2023

Beste, In augustus 2021 betrok ik mijn nieuwe woning met zonnepanelen. Door een vertraging bij Fluvius werden deze pas succesvol geregistreerd in Oktober 2022. Na contact met de klantendienst van Eneco bleek dat ik automatisch een contract voor injectie zou krijgen, ik hoefde verder niets te doen. Normaal moest mijn afrekening voor 2022 gestuurd worden in December 2022, maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Na ettelijke telefoons met de klantendienst bleek het om een softwarefout te gaan. Naast het feit dat mijn afrekening van 2022 dus nog steeds niet werd ontvangen, heb ik ook nog geen vergoeding gekregen voor bijna 26 maanden injectie van mijn zonnepanelen. In de eerste plaats zou ik graag weten wat mijn maandelijkse effectieve kost is voor electriciteit en dus eindelijk een afrekening ontvangen, in de tweede plaats zou ik ook graag een vergoeding ontvangen voor de gemiste inkomsten gedurende die 26 maanden. Op mijneneco wordt niet meer gesproken over de vorige afrekening, er staat enkel dat de nieuwe afrekening binnen 2 maanden zal gestuurd worden. Mvg,Karolien Van Riel

Berichten (1)

Eneco

Naar: K. V.

31/10/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We hebben de status van je afrekening nagevraagd bij onze specialisten. Momenteel hebben we nog geen feedback ontvangen. We blijven dit opvolgen voor je. Eenmaal we meer weten, laten we je dit onmiddellijk weten.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform