Beste, In augustus 2021 betrok ik mijn nieuwe woning met zonnepanelen. Door een vertraging bij Fluvius werden deze pas succesvol geregistreerd in Oktober 2022. Na contact met de klantendienst van Eneco bleek dat ik automatisch een contract voor injectie zou krijgen, ik hoefde verder niets te doen. Normaal moest mijn afrekening voor 2022 gestuurd worden in December 2022, maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Na ettelijke telefoons met de klantendienst bleek het om een softwarefout te gaan. Naast het feit dat mijn afrekening van 2022 dus nog steeds niet werd ontvangen, heb ik ook nog geen vergoeding gekregen voor bijna 26 maanden injectie van mijn zonnepanelen. In de eerste plaats zou ik graag weten wat mijn maandelijkse effectieve kost is voor electriciteit en dus eindelijk een afrekening ontvangen, in de tweede plaats zou ik ook graag een vergoeding ontvangen voor de gemiste inkomsten gedurende die 26 maanden. Op mijneneco wordt niet meer gesproken over de vorige afrekening, er staat enkel dat de nieuwe afrekening binnen 2 maanden zal gestuurd worden. Mvg,Karolien Van Riel