Terug

Afrekening 2022

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Luminus

07/10/2023

Hallo,Normaal gebeurd mijn afrekening in december, dit jaar ben ik al sinds februari mails aan het sturen en bellen naar Luminus om toch mijn afrekening van 2022 te maken. Zij beweerden toen dat de fout bij Fluvius lag dus heb ik contact genomen met hen. Zij hebben mij per mail bevestigd dat alle nodige data is doorgegeven sinds mei. Heb toen Luminus terug gecontacteerd en blijven volharden dat ze de data niet hadden tot eind september ze me belden en me telefonisch hebben gezegd dat ze de data nu wel hebben en dat ze de afrekening gaan maken we zijn weeral 2 a 3 weken verder en heb ze nog steeds niet.Ik kan begrijpen dat het niet altijd loop hoe het moet maar, bijna 1 jaar om een afrekening te maken lijkt mij toch overdreven. Ik ben er vrij zeker van dat ik moet terug krijgen aangezien ik zonnepanelen heb geïnstalleerd en mijn voorschot blijven betalen (240 euro/maand). Als ik mijn voorschot niet betaal komen er al snel extra kosten bij geld dit dan ook andersom?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform