Beste mijnheer Baro
Naar aanleiding van uw klacht heb ik de nodige info opgevraagd bij onze dienst facturatie.
Hieruit blijkt dat er door een interne fout onterecht een meterverzoek naar u werd verzonden op 26/7/2025. In naam van De Watergroep wens ik me te excuseren voor het door u geleden ongemak ten gevolge van deze fout.
Om dit recht te zetten zullen wij de geregistreerde meterstand van 26/7/2025 annuleren, bijgevolg ontvangt u een creditnota voor de afrekening met nummer FAK253673412 ten bedrage van 180,94 euro voor de periode van 21/9/2024 tot 26/7/2025.
De volgende opnameronde vindt plaats op 18/9/2025, dit is ook de normale periode waarin jaarlijks uw meterstand wordt geregistreerd. U zal dus een nieuwe afrekening ontvangen rond 18/9/2025.
Bijkomend wil ik u informeren dat uw klacht binnen de decretale termijn van 45 dagen werd behandeld.
Met vriendelijke groeten
Marjolein Vermeulen ● Klachtencoördinator
M +32 478 19 02 67 ● www.dewatergroep.be
Ik werk niet op
woensdagnamiddag
Vind ons op
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: dinsdag 2 september 2025 17:30
Aan: Klachtendienst De Watergroep klachtendienst@dewatergroep.be
Onderwerp: Afrekening 2 maand te vroeg