Terug

Afname vast telefoonnummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Scarlet

11/10/2023

Beste, sedert begin juni is ons zonder onze toestemming ons vast telefoonnummer afgenomen. Helaas hebben wij dit zelf per toeval ontdekt in de maand augustus en zijn we dus voor onze waardevolle contacten al een hele tijd niet bereikbaar. Telefonisch willen mensen van Scarlet enkel zeggen dat het niet mogelijk is om dit nummer terug te bezorgen. Dit stoot ons tegen de borst, omdat dit nummer ongevraagd is afgenomen en wij het eigendomsrecht nog hebben over dit nummer. We hebben meermaals op verschillende manieren contact genomen met Scarlet, maar krijgen geen oplossing, men contacteert zelfs niet terug wanneer men dit belooft.Graag zouden we actie in deze zaak vragen.

Berichten (3)

Scarlet

Naar: K. P.

23/10/2023

Beste klant,Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat uw nummer036584648 werd gewijzigd omdat het verkeerd gedocumenteerd stond in onze systemen. Wij hebben dit met onze IT-dienst opgenomen en doen er alles aan om z.s.m. uw nummer terug in dienst te krijgen.Het spijt ons dat het meer tijd neemt dan voorzien en bedanken u voor uw geduld.Wij houden u z.s.m. op de hoogte omtrent de activatie van u lijn en de verdere compensatie voor de onderbroken dienst.Met vriendelijke groeten,Anais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

K. P.

Naar: Scarlet

04/11/2023

Geachte,ondertussen is er "weeral" een hele tijd verstreken zonder dat het probleem opgelost is. Wij willen voor een laatste keer nogmaals aandringen op onmiddellijke teruggave van ons vast nummer zijnde 036584648 waarop wij eigendomsrecht hebben.Na meer dan 4 maanden lijkt me dat er stilaan voldoende tijd geweest is om de misstap recht te zetten en een fatsoenlijke schadevergoeding voor te stellen.mvgKarl en Mieke Peeters-dictus

Scarlet

Naar: K. P.

09/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01894567-60 met als Scarlet referentie 50077273 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij het nodige gedaan om uw vaste nummer036584648 terug in dienst te krijgen. Wij willen onze excuses aanbieden dat het lang heeft genomen om het op te lossen.Voor de ondervonden hinder hebben wij besloten om een commercieel geste te geven van 168,00Eur dit is gelijk aan 4 maanden gratis Scarlet TRIO abonnement. Op datum van 28/09/2023 hebben wij u 40,00Eur als commercieel geste gegeven. In totaal komen wij op een bedrag van 210,00Eur als compensatie.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform