Terug

aflevering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: bol.com

13/05/2024

Beste, ik bestelde bij bol.com enkele zaken één van de drie werd afgeleverd de andere 2 niet. Deze werden naar een afhaalpunt gestuurd maar deze was gesloten door ziekte van de uitbater, vandaag 13/5 is deze opnieuw open maar het pakje is geretouneerd en ik heb daar ook een bericht van gekregen. Maar waar is mijn pakje nu, bij postnl die de levering zou doen wordt niet gereageerd.bestelnr 3STUNM192647194

Berichten (3)

bol.com

Naar: S. V.

13/05/2024

Goedemorgen,Graag ontvangen we een bestelnummer of klantnummer. Met de traceercode kunnen we helaas geen bestellingen opzoeken.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites - Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands

S. V.

Naar: bol.com

14/05/2024

4104682695

bol.com

Naar: S. V.

15/05/2024

Beste S. Vercruyssen-Reynvoet,Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform