Terug

afkoop polis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Ergo Life

04/11/2022

Op 24 maart 2022 vroeg ik via mail de afkoop van van hogergenoemde polis (zie bijlage)Ik kreeg onmiddellijk een mail terug dat ik bij mijn aanvraag een kopie van mijn ID-kaart en bankkaart moest bijvoegen.Op 12 mei 2022 ontving ik ter ondertekening een kwijtschrift. Het bedrag was een pak minder dan verwacht (2 600 euro te weinig)Na telefonisch contact met Ergo vroeg ik op 13 mei 2022 een detailberekening aan van het ontvangen kwijtschrift.Daarna stuurde ik de klachtendienst van Ergo een overzicht van alle premiestortingen (bankafschrift).Nu bleek dat 8 premiestortingen niet opgenomen waren in de afrekening.Op 3 augustus 2022 ontving ik een correct kwijtschrift. Dat heb ik dezelfde dag voor akkoord, vergezeld van de nodige documenten (kopie bankkaart, kopie ID-kaart) opgestuurd naar de dienst Complaints (klachtendienst).Door de slechte interne communicatie (Complaints en Callcenter) bij Ergo is de beloofde som van 13.084,34 euro nog steeds niet gestort op mijn bankrekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform