Terug

Afhouding creditcard zonder uitleg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: EUROPCAR

21/06/2022

Beste,Ik huurde in november '21 een auto via Europcar en leverde die in volgens afspraken. Op 10/05/2022 houdt Europcar Italy 91,50 euro af van mijn creditcard.De klantendienst van Europcar België beloofde me op 23 mei uit te zoeken wat er aan de hand was, maar beantwoordt sindsdien geen mails meer en ook via de telefoon is de klachtendienst niet bereikbaar voor commentaar.Ik diende intussen ook via MasterCard al klacht in, want de afhouding gebeurde via mijn MasterCard.

Berichten (2)

EUROPCAR

Naar: B. C.

21/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

EUROPCAR

Naar: B. C.

21/06/2022

PeterEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001ivsBQu:refWFIITag-------------------- 21/06/2022 --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform