Geachte mevrouw/heer,
Op 9/09/24 dienden wij een schadedossier in voor het plat dak van onze keuken+bijkeuken waarin lek(ken) ontstonden. Wij lieten dit herstellen (nieuw plat dak en nieuwe koepel) en vroegen vervolgens binnen onze brandverzekering een terugbetaling van de herstelling van de schade na herstel van de lek.
Wij bezorgden u een offerte van de schilder/gyprocwerker ter herstel van het plafond van de keuken/bijkeuken en ter schilderen van de plafonds.
Ik stel echter vast dat wij u antwoordden op alle bijkomende vragen (het laatste antwoord van u dateert van 27/09/24, hierop antwoordden wij ook uitgebreid) tot extra informatie en dat wij van u geen antwoord/beslissing krijgen.
Dit heeft geleid tot wrevel bij ons over de werking van KBC Verzekeringen, stress en ongemak omwille van onrechtmatige stiltes en zaken die niet af geraken.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 21/11/24 een beslissing te nemen in dit dossier.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht