Terug

Afhandeling dossier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: DSM Keukens

01/12/2023

Beste,Alweer moeten wij een klacht indienen wegens nalatige klantenservice. Bij iedere stap dat er wordt gezet loopt het opnieuw fout.Eerst annulering keuken 1 week voor levering en plaatsing wegens te grote keukeneiland. Type dekton kon hier niet in 1 stuk geplaatst worden. Grove fout dus voor een keukenbouwer.Communicatie voor oplossing volledig nul hierop. Je mag iedere keer een mail sturen, geen antwoordt. Na dreiging van klacht ineens wel een oplossing. Andere type werkblad. Na hierop akkoord gegeven te hebben, weer stilte aan de andere kant. Is alles in orde? Wat is de minprijs? Na enkele mails, maar een klacht gedaan. En jawel, daar zijn ze dan weer ineens. Op alles een antwoord gekregen + snellere plaatsing. Want keuken was eerst met 3 maand uitgesteld.Nu loopt het dus weer fout. Alles snel geregeld en ze hadden een goede plaatser ingeschakeld. Maar een dag later moest dit al veranderd worden door een andere plaatser wegens te druk. Werd ons verzekerd dat het even goed ging zijn. Je zou dan denken alles gaat vlot verlopen op 2 dagen zoals wordt meegedeeld?Niet dus. Ze zijn al 3 dagen bezig, is niet aanwezig vanaf 7u, maar pas vanaf 11u. Plaatser is dan ook al weg voor 15u30. Nu zitten wij te wachten voor plaatsing leufel, omkasting en mdf maar weten niet op welke dag. Ook hebben we sterke twijfels bij de correctheid van de plaatsing van leidingen/elektriciteit/afvoer bij onze spoelbak. Dit allemaal doorgegeven naar DSM, maar alweer geen gehoor. Dit moest dus de goede oplossing zijn? Dat zo een groot bedrijf bij iedere stap fouten maakt is wel heel straf. Je lijkt eerder samen te werken met de plaatselijke sukkelaar. Wij willen dat dit dossier snel wordt afgehandeld, want is echt een ellendige samenwerking. Van al de bedrijven/aannemers waar wij al mee hebben samengewerkt is dit ronduit de slechtste ervaring die wij al hebben meegemaakt. Ook willen wij de creditnota van ons werkblad zo snel mogelijk afgehandeld zien. Want dit is tot nu toe alleen nog maar snel meegedeeld tussen de soep en patatten door.Ook wordt er bij DSM met de vinger naar elkaar gewezen van wie de fout/slechte communicatie komt. Idd de mannen vanuit de toonzaal lossen het uiteindelijk wel op terwijl dit door de dossierbeheerder moet gedaan worden waarvan we nooit iets horen. Wat zit die persoon daar te doen eigenlijk? Maar alles tezamen vertegenwoordigen jullie wel DSM keukens en dus kan ik alleen maar naar jullie in het geheel kijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform