Terug

Afhandeling dossier zonnenpanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: FLUVIUS

26/04/2022

Geachte,Vier maanden geleden zonnenpanelen laten plaatsenAanvraag premie ingediend fluvius.Krijg opvolgingscode Na maanden nog geen reactie,op site van fluvius staat dat mijn aanvraag in behandeling is.Heb reeds 8 x telefonisch contact opgenomen.Krijg telkens een bandje te horen dat wachttijden oplopen.Wacht telkens 12 minuten .Heb vandaag klacht on line ingediend bij fluvius.Na klacht verschijnt op de site dat door corrona de wachttijden voor klachtenbehandeling kunnen oplopen tot enkele weken.Dit is wel iets teveel van het goede.Zolang mijn aanvraag niet is behandeld betalen wij wel onze voorschotfacturen voor elektriciteit die steeds toenemen.Sinds de plaatsing van de zonnepanelen hebben wij al ongeveer 400kw op het net gestoken.Mijn verbruik is negatief dankzij de terugdraaiende meter .Vriendelijke groeten,JG

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: J. G.

12/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

J. G.

Naar: FLUVIUS

28/05/2022

Beste,Heb geen enkele boodschap aan U antwoordt.Bewust twee weken gewacht en dagelijks telefonisch contact opgenomen,krijg nooit iemand te spreken.Wacht telkens 12 minuten.Vier weken geleden via jullie site eerst een klacht ingedient.Op jullie site verschijnt onmiddellijk een reactie dat door corona een antwoordt enkele weken kan duren.Via TA antwoorden jullie dat het door werken is.Weten jullie eigenlijk wel hoe de vork in de steel zit?Waarom reageren jullie wel via test aankoop en niet op de mails die reeds vier weken geleden zijn verstuurd?Voorschot facturen zijn aangepast ,dit zou niet moeten als jullie je werk doen.Alvast bedankt voor de bereidwillige medewerking.

FLUVIUS

Naar: J. G.

30/05/2022

Beste,Ik heb nogmaals navraag gedaan naar stand van zaken en uw dossier is pas nu door de aanmeldingsprocedure.Normaal gezien zou u vanaf morgen 31/05/2022 uw premie moeten kunnen aanvragen via de website van Fluvius via onderstaande link.s:www.fluvius.be/nl/themaremiesremies-voor-huishoudelijke-klantenremie-zonnepanelenUw vorige aanvraag zou geannuleerd geweest zijn omdat uw aanmelding nog niet rond was.Mocht u toch nog problemen ondervinden kan u steeds terug contact opnemen met onze diensten.Langst deze weg wil ik in naam van Fluvius ons nogmaals verontschuldigen voor de lange doorlooptijd.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform