Terug

Afhaling in pakjesautomaat onmogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. M.

Naar: bpost

11/02/2021

Beste, Er werd voor mij een pakje geleverd in de pakjesautomaat J&J Geel (Janssen Pharmaceuticalaan 3 te 2440 Geel). Deze automaat blijkt echter defect te zijn. Toen ik het servicenummer belde werd mij meegedeeld dat dit een gevolg van de huidige koude is, en maar geduld moest hebben TOP-SERVICE!! Ondertussen krijg ik dagelijks mails met de melding dat als ik het pakje niet ophaal het terug naar de afzender gestuurd zal worden. In plaats van deze dreigmails te sturen zou Bpost er beter voor zorgen dat die automaat gerepareerd wordt!

Berichten (1)

bpost

Naar: W. M.

12/02/2021

1-33917087593Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-33845699095 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-FKXRWL6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform