Terug

afhalen bedragen van de rekening zonder toestemming via domiciliëringsopdracht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. L.

Naar: Celside Insurance

05/07/2023

We hebben een aantal jaar geleden in Fnac een laptop gekocht, en daar een (gratis dachten we toch) verzekering bijgenomen via SFAM. Maandelijks ging een klein bedrag - onopvallend - van de rekening (en we hebben dat dus onvoldoende nagekeken...), tot ergens in april, grotere bedragen werden afgehouden voor verzekeringen die we niet ondertekend hebben. Achteraf bleek in de spam effectief een aantal upgrades te zitten, maar dat hebben we pas ontdekt omwille van de hogere betalingen. Inmiddels heb ik gevraagd aan sfam om de contracten stop te zetten, ook al review bij trustpilot, klacht bij ombudsdienst economie en consumentenzaken, zowel in Belgie als in Europa. Domiciliëring bij de bank is stopgezet, de betaalde bedragen van de laatste 2 maand zijn terugbetaald, maar dat is maar een fractie van wat we de voorbije jaren hebben betaald.

Berichten (1)

Y. L.

Naar: Celside Insurance

29/07/2023

Beste,ik kreeg van jullie een bericht als zou ik eerstdaags hierover gecontacteerd worden. Nog steeds niets. Ik vraag nogmaals bevestiging om de contracten stop te zetten en de teveel betaalde bedragen terug te storten (voor de diensten die wij niet bevestigd hebben). Alvat bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform