Beste, ik heb een contract lopen bij jullie voor de verzekering van een smartphone. Hiervoor wordt er telkens een bedrag van 15,99€ via domiciliering van mijn rekening gehaald. Op 19/04/2023 wordt er echter een bedrag van 69,99€ afgehaald , op 24/04/2023 opnieuw 69,99€, op 2/05/2023 opnieuw een bedrag 69,99€, en op 9/05/2023 opnieuw een bedrag van 69,99€.op 10 mei 2023 neem ik telefonisch contact op met het bedrijf om verdere informatie te verkrijgen. Hier wordt mij meegedeeld dat dit een extra dienst is. Volgens Celside zou hier een mail voor zijn gestuurd met dit aanbod, als hier binnen de 30 dagen geen tegenreactie wordt op gegeven beschouwen zij dit als aanvaarding van de dienst. (dit zonder handtekening van een contract! ) deze mail heb ik nooit ontvangen.ik heb duidelijk gemaakt aan de telefoniste dat ik absoluut geen gebruik wens te maken van deze dienst, zij noteert dit in mijn dossier en garandeert dat bij deze de dienst is stopgezet.Echter op 6/06/2023 merk ik op dat er opnieuw een bedrag van 69,99€ werd afgehaald van mijn rekening.Opnieuw neem ik contact op met de firma Celside. De telefoniste weet zelf niet hoe dit komt... er wordt mij een aanvraagformulier doorgestuurd welke ik moet invullen. verder wordt ik afgewimpeld.Ik wens een rechtzetting van deze onwettelijke handelingen van deze firma. Zij halen zonder goedkeuring de rekening van mensen leeg.ik wens dat dit contract wordt stopgezet en een terugbetaling van de bedragen van een dienst die niet door mij werd goedgekeurd. 5 x het bedrag van 69,99€ wens ik terug te krijgen.