Terug

Afgesproken kortingen worden niet toegekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Telenet

27/07/2023

Beste,Ik heb in Mei mijn diensten bij Telenet aangepast, er was toen een promo van 3 maanden aan 60 euro, echter moet ik sinds de start van het nieuwe contract de volle pot betalen. Ik heb Telenet hierover gecontacteerd, zij hebben de korting niet toegekend bij het opmaken van het contract en ik heb deze fout niet opgemerkt, dus zij weigeren dit nu recht te zetten. Ik vind niet dat ik moet boeten voor de fouten van hun incompetent personeel.

Berichten (4)

E. H.

Naar: Telenet

20/08/2023

Vaste lijn is nog steeds niet stopgezet, wel aangerekend.Misschien beter eerst iets aan jullie klantenservice doen vooraleer nog eens met prijzen omhoog te gaan!!!

E. H.

Naar: Telenet

20/08/2023

Vaste lijn is nog steeds niet stopgezet, wel aangerekend.Misschien beter eerst iets aan jullie klantenservice doen vooraleer nog eens met prijzen omhoog te gaan!!!

Telenet

Naar: E. H.

22/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ql0rWWDU1PMoG8hsEGO1vO7y7VoOv9ouhP0ETQkJvJcRmRbk%2BzH1HtAi3uGsLuzbgpe7XHWYVMnmZ_O7mx6ZZop0lDYqqy

Telenet

Naar: E. H.

22/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ql0rWWDU1PMoG8hsEGO1vO7y7VoOv9ouhP0ETQkJvJcRmRbk%2BzH1HtAi3uGsLuzbgpe7XHWYVMnmZ_O7mx6ZZop0lDYqqy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform