Terug

Afgesloten gastoevoer wordt niet gecommuniceerd naar energieleverancier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: FLUVIUS

11/01/2023

Beste,In maart 2022 heb ik fluvius mijn gasmeter officieel laten afsluiten. Dit nieuws is echter nog niet bij luminus geraakt waardoor ik al 10 maanden facturen krijg voor voorschotbedragen van gas, gas dat ik dus niet meer heb. Bijgevolg ben ik vanaf augustus de voorschotten voor de gas niet meer beginnen te betalen, maar dan kreeg ik ingebrekestellingen van mijn energieleverancier in de bus.Ik heb fluvius hierover de afgelopen 10 maanden al een keer of 10 gecontacteerd, zowel via telefoon als via mail. Ik krijg dan telkens de reactie dat er een probleem is met het uitwisselen van de verbruiksgegevens en dat ik geduld moet hebben. Maar de situatie sleept al lang aan en de gevraagde kosten van de voorschotfacturen lopen op.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: J. V.

11/01/2023

Beste,Bij nazicht van uw dossier moeten wij tot onze spijt vaststellen dat het probleem rond uitwisseling gegevens nog steeds niet opgelost is.De buitendienststelling is correct verwerkt in onze systemen maar de doorzetting van deze gegevens naar de leverancier zitten geblokkeerd in het uitwisselingsplatform voor de energiesector.Alle betrokken diensten werken er hard aan om dit probleem opgelost te krijgen, echter door redenen buiten onze wil om is dit tot op heden spijtig genoeg nog niet gelukt.Wij vragen om nog even geduld te hebben tot het probleem opgelost is.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform