Terug

Afgeschafte trein

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: MIVB

19/05/2025

Geachte, Klacht met referentie 0082574881. ik boekte op 12 januari 25 een ticket Antwerpen Berchem - Amsterdam voor 17 april 25 om 9:38. Referentie van het ticket : LKBNQRT. Op 17 april 25 diende ik een klacht in omdat de betrokken trein was afgeschaft, gevolg hiervan vertragingen, gemiste aansluitingen etc... Op 12 mei ll kreeg ik een mail met verontschuldigingen voor het uitblijven van een antwoord van uw diensten. Wanneer kan ik een antwoord verwachten en welke schadevergoeding is er van toepassing in dit geval ? Hoogachtend,

Bemiddeling door Testaankoop 27 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform