Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste meneer Tallone,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij uw betaling nog niet hebben ontvangen.Deze betaling zal dan ook gebruikt worden voor uw voorschotfactuur van de maand september.De eerste 2 facturen volgen elkaar sneller op omdat wij factureren op de 15e van de maand voor de volgende maand.De eerste factuur kunnen wij niet factureren omdat u dan nog geen klant bent.U heeft bij ons een inschrijving gedaan voor de speciale actie van Test Aankoop.Daarvoor heeft u de toestemming gegeven om via domiciliering te betalen.Wanneer u wenst, kan ik uw contract aanpassen naar overschrijving, maar daar hebben wij uw toestemming voor nodig.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/token/SL9ygwgJ3Q0pRs2OSSKhvYLq5/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[42PZK4-0E3PW]