Terug

Afgehaald bedrag van mijn rekening dubbel betaling en Facturatie binnen 15 dagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: Mega

25/08/2023

Beste , onlangs ben ik ingaan op een voorstel van Test-aankoop voor een speciale actie voor gas en elektriciteit en sinds 1 augustus ben ik bij Mega aangesloten ,op 23augustus betaalde ik mijn eerste factuur gezien dat ik met de vorige leverancier de domiciliëring had ik geannuleerd maar op 24 augustus zie ik dat hetzelfde bedrag van mijn rekeningen werd door Mega afgehaald zonder mijn toelating daarvoor dus dubbel , ik heb ondertussen een e-mail gestuurd naar Mega om deze te verduidelijken maar gisteren krijg ik nog de volgende factuur met betaaldatum van 11 september 2023 (14 dagen tijd) is dat correct wat Mega doet?

Berichten (2)

Mega

Naar: S. T.

25/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste meneer Tallone,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij uw betaling nog niet hebben ontvangen.Deze betaling zal dan ook gebruikt worden voor uw voorschotfactuur van de maand september.De eerste 2 facturen volgen elkaar sneller op omdat wij factureren op de 15e van de maand voor de volgende maand.De eerste factuur kunnen wij niet factureren omdat u dan nog geen klant bent.U heeft bij ons een inschrijving gedaan voor de speciale actie van Test Aankoop.Daarvoor heeft u de toestemming gegeven om via domiciliering te betalen.Wanneer u wenst, kan ik uw contract aanpassen naar overschrijving, maar daar hebben wij uw toestemming voor nodig.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/token/SL9ygwgJ3Q0pRs2OSSKhvYLq5/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[42PZK4-0E3PW]

Mega

Naar: S. T.

25/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste meneer Tallone,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij uw betaling nog niet hebben ontvangen.Deze betaling zal dan ook gebruikt worden voor uw voorschotfactuur van de maand september.De eerste 2 facturen volgen elkaar sneller op omdat wij factureren op de 15e van de maand voor de volgende maand.De eerste factuur kunnen wij niet factureren omdat u dan nog geen klant bent.U heeft bij ons een inschrijving gedaan voor de speciale actie van Test Aankoop.Daarvoor heeft u de toestemming gegeven om via domiciliering te betalen.Wanneer u wenst, kan ik uw contract aanpassen naar overschrijving, maar daar hebben wij uw toestemming voor nodig.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/token/SL9ygwgJ3Q0pRs2OSSKhvYLq5/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[42PZK4-0E3PW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform