Terug

Afbetalingsplan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: UNIGRO

05/07/2018

Ik heb twee bestellingen gedaan bij Unigro daterend van 26 december. Ik heb de contracten ondertekend om het afbetalingsplan in gang te zetten. Ik kreeg echter geen duidelijkheid omtrent wanneer ik iedere maand mijn betaling dien uit te voeren. Ik heb ontelbare mails verstuurd en proberen te bellen maar dit is telkens 0,30€ eurocent per minuut, vaak hang je een half uur aan de lijn. Op e-mails reageren ze niet. Nu betaal ik iedere maand netjes mijn bestellingen af, het is een doorlopende opdracht en iedere 3de van de maand wordt deze uitgevoerd. Maar toch krijg ik iedere maand brieven dat ik aanmaningskosten moet betalen en bedreigingen dat ze mij gaan bekendmaken bij de Nationale Bank van België. Maar ik betaal elke maand? Nu heb ik dus nogmaals mijn betaling gedaan mét de aanmaningskosten bij, dus een afbetaling van ongeveer €100 heeft me deze maand ruim €250 gekost, zelfs al betaal ik correct af. Het bedrijf zelf kan ik gewoon niet contacteren, dus ik weet niet eens hoever mijn lening zit of wat ik nu juist verkeerd betaald zou hebben. Ze zijn onbereikbaar.

Berichten (1)

UNIGRO

Naar: I. G.

05/07/2018

Beste klant,We danken u voor uw e-mail. We streven ernaar u een antwoord te bezorgen binnende 2 werkdagen.Tijdelijk ondervinden we jammer genoeg een langere wachttijd, die kan oplopentot 7 dagen. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en werken eraan u zo snelmogelijk onze normale service te kunnen garanderen.Vriendelijke groeten,Klantendienst Unigro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform