Beste, Hartelijk dank voor uw aanvraag. Een afbetalingsplan dient in normale omstandighedenop een realistische manier vereffend te worden binnen de 12 maanden bij een actief contract. Aangezien u na 12 maanden opnieuw een afrekening ontvangt dat in uw nadeel kan zijn, dienen wij op dat moment eventueel een nieuw afbetalingsplan op te maken wat niet voordelig is.Noch u als klant, noch Octa+ is verantwoordelijk voor het feit dat uw aansluitingspunt op de uitvallijst is terechtgekomen. Aangezien uw jaarlijkse meteropname in december plaatsvindt kunnen wij uw openstaande saldo van uw afrekeningen (4502,04 euro) aanbieden in een gratis afbetalingsplan van 7 maanden (ongeveer 645 euro per maand).Eventueel kan u financile bijstand vragen via uw OCMW om dit saldo te vereffenen. Laat ons gerust per kerende weten indien u het afbetalingsplan wenst te ontvangen. Noteer hier ook bij tegen welke datum in de maand u deze betalingen kan uitvoeren. U voorschotfacturen dienen tijdens uw eventueel afbetalingsplan wel verder betaald te worden. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Frauke Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.