Terug

Afbetalingsplan steeds geweigerd na dat 2 jaar lang de ean codes waren geblokeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. K.

Naar: OCTA+

29/05/2024

Ik heb 24 maanden moeten wachten op een eind factuur voor electriciteit nu dat mijn ean codes niet meer geblokkeerd zijn krijg ik ineens een gigantische factuur ik heb al meermaals gevraagd voor een afbetalings plan en wordt steeds geweigerd jullie verwachten dat ik 4500€ in 12 maanden betaal terwijl ik 24 maanden heb moeten wachten doe hier iets aan want ik ga nog verder dan dit als het moet

Berichten (4)

OCTA+

Naar: N. K.

29/05/2024

Geachte Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw mail goed ontvangen.We hebben uw vraag naar de betrokken afdeling doorgestuurd en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met energievolle groetenHet OCTA+ TeamChère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien reçu votre message.Votre question a été transférée au département concerné. Nous nous efforçons de répondre à votre question le plus vite possible.Energiquement vôtre,L’équipe d’OCTA+

OCTA+

Naar: N. K.

31/05/2024

Beste, Hartelijk dank voor uw aanvraag. Een afbetalingsplan dient in normale omstandighedenop een realistische manier vereffend te worden binnen de 12 maanden bij een actief contract. Aangezien u na 12 maanden opnieuw een afrekening ontvangt dat in uw nadeel kan zijn, dienen wij op dat moment eventueel een nieuw afbetalingsplan op te maken wat niet voordelig is.Noch u als klant, noch Octa+ is verantwoordelijk voor het feit dat uw aansluitingspunt op de uitvallijst is terechtgekomen. Aangezien uw jaarlijkse meteropname in december plaatsvindt kunnen wij uw openstaande saldo van uw afrekeningen (4502,04 euro) aanbieden in een gratis afbetalingsplan van 7 maanden (ongeveer 645 euro per maand).Eventueel kan u financile bijstand vragen via uw OCMW om dit saldo te vereffenen. Laat ons gerust per kerende weten indien u het afbetalingsplan wenst te ontvangen. Noteer hier ook bij tegen welke datum in de maand u deze betalingen kan uitvoeren. U voorschotfacturen dienen tijdens uw eventueel afbetalingsplan wel verder betaald te worden. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Frauke Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.

OCTA+

Naar: N. K.

31/05/2024

Geachte Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw mail goed ontvangen.We hebben uw vraag naar de betrokken afdeling doorgestuurd en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met energievolle groetenHet OCTA+ TeamChère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien reçu votre message.Votre question a été transférée au département concerné. Nous nous efforçons de répondre à votre question le plus vite possible.Energiquement vôtre,L’équipe d’OCTA+

OCTA+

Naar: N. K.

11/06/2024

Beste ,Doordat het leveringspunt van mevrouw Kiekens op de uitvallijst van Fluvius terechtgekomen is , had OCTA+ niet de mogelijkheid om een afrekening op te maken. Noch Octa+ of mevrouw Kiekens zijn daar verantwoordelijk voor.Momenteel bedraagt het openstaand saldo 4502.04 euro, hetbetref hier 3jaarafrekeningen :- factuur 20532894 van 26/03/2024 : 165.91 euro- factuur 20775688 van 07/05/2024 : 3704.99 euro- factuur 20775690 van 07/05/2024 : 666.14 euro Wij kunnen een gratis afbetalingsplan voorstellen, gespreid over 24 maanden met een maandelijks bedrag van 190 euro. De eerste betaling zou nog in juni hoeven te gebeuren.Naar aanleiding van deze afrekeningen is het voorschotbedrag vanaf 07/20242 verhoogd van 155 euro naar 280 euro. De jaarlijkse meteropname is in december en het doel van deze aanpassing is om kort mogelijk bij een 0 bedrag uit te komen.In afwachtingvan uw antwoord maak ik alvast een afbetalingsplan op en stuur dit door naar mevrouw Kiekens.Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder.Met energieke groeten,KarinaOm al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform