Geachte mevrouw/heer,
Ik ben/was klant bij uw onderneming met referentie 16553693
Op 09/01 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum 09/01.
Bij de opzeg moesten er nog restwaarden betaald worden over bepaalde toestellen. Ik heb hiervoor een afbetalingsplan gevraagd op een zo lang mogelijke periode. In deze telefonische communicatie is er sprake geweest van dat dit niet langer dan 5 maanden kon zijn. Vervolgens is er dan blijkbaar een afbetalingsplan opgesteld op een periode van 3 maanden??
Hierbij was ook het laatste factuur ook nog bijgevoegd (wat niet de bedoeling was). Samen iets meer dan een € 400
Dit laatste factuur is overigens ook nog gewoon betaald geweest. (€ 147)
Na een latere communicatie ivm de vraag waar het afbetalingsplan was (aangezien wij niets ontvangen hadden), werd er dan ook gezegd door een andere collega dat dit dossier was opgesteld op 3 maanden, terwijl het volgens hem wel mogelijk had moeten zijn deze over een langere periode te spreiden.
Hij heeft hier normaliter ook melding van gemaakt in het dossier, maar er werd ons meegedeeld dat eens zo'n dossier aangemaakt is er niets meer aan veranderd kan worden zogezegd.
Ondertussen krijg ik op 20/02 een SMS met melding van een kost van € 10. Na zelf te moeten bellen en achterhalen wat deze kost inhoud blijkt dat het om een herinneringskost gaat. En dan nog wel op het factuur van de laatste maand welke al betaald is..
In tussentijd hebben wij via geen enkele manier van communicatie al een afbetalingsplan mogen ontvangen.
Na dan uitdrukkelijk te vragen om het afbetalingsplan op eender welke manier op te sturen blijkt dat dit nietmogelijk is, en dat we ons naar een Orange winkel moeten begeven??
Vervolgens dan nog maar eens gebeld om te zien of een andere collega kan helpen (de eerste collega was duidelijk aan zijn eerste week bezig), maar daar was het qua service en hulpvaardigheid weeral een dikke 0.
Graag via deze dan nog een keer de vraag:
Ik wil graag mijn afbetalingplan ontvangen, via post, mail of sms (zoals de herinneringskost) zodat wij eindelijk kunnen overgaan tot betaling hiervan.
Het zou ook wel fijn zijn na het vele proberen van onze kant, dat u er dan alsnog een iets langere periode voor afbetaling tegenover kan zetten.
Met vriendelijke groet,
Vanessa de Munck