Vorig jaar een lening op afbetaling + Mastercard aangevraagd bij Cofidis. In maart van dit jaar, kregen we financiële moeilijkheden wegens langdurige ziekte. Ik nam contact op met Cofidis om een tijdelijke regeling te treffen waarbij ik maandelijks een bedrag kan afbetalen, een bedrag dat kleiner is dan hetgeen er in het contract staat. Ze gingen direct akkoort. In mei dit jaar kreeg ik eerste melding bij NB omwille van mijn achterstand. Terug contact opgenomen met Cofidis, van kastje naar de muur gestuurd om dan te moeten horen dat ik mijn dossierbeheerder niet telefonisch kan spreken, enkel per e-mail. Alles op e-mail gezet om dan toch mijn achterstand te moeten vereffenen.
Cofidis stelde zelf voor om mijn contract te ontbinden, zo kon ik degelijk een ander afbetalingsplan krijgen. Zo gebeurd en zo gedaan. Maandelijks aan het afbetalen tot op vandaag. Vandaag terug een briefwisseling van NB dat ik met achterstand zit! Hoe kan dat nu allemaal? Ik bel voor mijn dossierbeheerder, die pas vanaf maandag op kantoor is. Haar collega deed zelfs de moeite niet om te luisteren naar mijn verhaal. Dat u nu terug gemeld bent bij NB, dat is uw eigen fout mevrouw. U houdt zich niet aan het afbetalingsplan! (was het antwoord van die consulete) Ik hou me wel aan de afspraak die vastgelegd is per e-mail op 11/09/2025! Er moet hier toch iets aan gedaan worden!!! Mijn openstaande bedragen kan ik niet meer via klantenportal raadplegen, steeds een technische fout. Mijn Mastercard is al meer dan 5 maanden geblokkeerd tot ik alles terugbetaald heb, zeggen ze! Wat voor praktijken zijn dit allemaal???