Dit is precies eenrichtingsverkeer, de klant heeft een klacht maar de tegenpartij laat niet van zich horen. Deze morgen heb ik het volgende gemaild naar mijn dossierbeheerder:
Hallo,
sinds juni ben ik bezig een regeling te treffen met jullie, waarbij mij gezegd is geweest EN bevestigd per e-mail met UW akkoord dat ik maandelijks voor MyLine 100 euro kan afbetalen.Uiteraard zou het contract eind september ontbonden moeten worden, wat ook logisch is.
We zijn 04/11 en ik heb nog steeds GEEN briefwisseling van Cofidis ontvangen waarbij er vermeld staat dat mijn contract ontbonden is geweest.In tegendeel! Ik heb een briefwisseling ontvangen, op 29/10, van de Nationale Bank waarin vermeld staat dat ik sinds juni een achterstand opgelopen heb van ongeveer 440 euro en waarbij het resterende bedrag volledig opeisbaar is.Op 31/10 ontvang ik een briefwisseling van Cofidis met de eis om de Mastercard (die jullie al in de maand mei geblokkeerd hebben) moet terugsturen en binnen 48 uur het volledige bedrag moet overmaken. (afgerond op 3300 euro).
In die brief staat ook vermeld dat ik contact moet opnemen met mijn dossierbeheerder, wat U bent, om een regeling te treffen! Dat heb ik ook gisterenmorgen, maandag 03/11 ook gedaan, maar U bleef herhalen dat dit de procedure is. Het contract moet ontbonden worden.Akkoord! MAAR in welk schrijven naar mij kunt u bewijzen dat u ooit over een achterstand van 440 euro gesproken heeft???
Cofidis blijft mij links sturen om mijn rekeninguittreksels online te raadplegen. Dit is tevens sinds mei niet meer in gebruik bij mij, bij het inloggen krijg ik steeds de melding dat er een technische fout is gebeurd. Daar hebben jullie ook nooit een gevolg aan gegeven nog een uitleg gegeven!
In UW schrijven hieronder beweert u dat dit normaal is, gezien ik in schuldbemiddeling ging gaan. Niet logisch want uiteindelijk betaal ik maandelijks af en wil ik een overzicht hebben. Moest ik online een overzicht gehad hebben, was ik waarschijnlijk allang op de hoogte van die achterstand!
Dus graag een opvolging van UW kant om mij door te verwijzen naar de desbetreffende dienst zodat deze miserie rechtgezet kan worden. Want er loopt al een klacht tegen Cofidis!!!
U heeft nu zelf 24 uur de tijd.