Beste, op 18/08/2025 kreeg ik van jullie een afrekening van 320,14€.
Ik had jullie gecontacteerd via de chat voor een afbetaling maar die persoon kon me niet helpen.
Ik heb jullie al proberen bellen maar dat lukt blijkbaar ook niet!
Op 13/10/2025 heb ik via jullie site contact genomen met jullie en mijn situatie uitgelegd.
Op die contactname heb ik nog steeds geen antwoord en we zijn al 12 dagen verder. Nu dacht ik ik zal eens kijken op de site of er al antwoord is en daar zie ik plots staan dat ik zal afgesloten worden in december!
1 ik heb een afbetaling voorgesteld en 2 ik heb nooit gezegd dat ik wens afgesloten te worden!
Ik wil U uitdrukkelijk nog eens mijn toestand schetsen en toch nogmaals vragen om een afbetaling te doen in 10x
Mijn tussentijdse facturen zijn nu naar 80 gegaan ipv 40 en voor mij is het echt zeer zeer moeilijk om in kortere termijnen af te betalen dan 10 maanden. Ik heb ontzettend veel gezondheidskosten elke maand.
Ik ben altijd een juiste betaler geweest bij jullie maar voor mij is elke maand ipv 40€, 120€ al heel veel om te betalen maar dat lukt me nog wel net.
Als U geen afbetaling in 10 maanden 40€ aanvaard dan weet ik echt niet waar ik het geld nog moet halen.
Ik heb tenminste de wil om het af te betalen en is in korter dan 1j.
Ook vraag ik U om in december het contract niet stop te zetten, 1 heb ik daar niet om gevraagd en 2 heb ik zelfs maar 1 herinnering gekregen en al u gecontacteerd maar ben ik nog steeds wachtende op een antwoord van mijn laatste contact.
Ik kan nu nog 40€ storten als eerste afbetaling indien U akkoord gaat.
Met vriendelijke groeten Van den Brande Sandra