Beste Sandra,
We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.
Uit nazicht zie ik dat mijn collega jou op 24-10-2025 een afbetalingsplan heeft opgemaakt in 6 schijven. Dit is het maximale dat we konden toestaan voor jouw openstaand saldo. Op heden dienen nog volgende schijven betaald te worden:
121001311978 24.10.2025 29.03.2026 52,50 EUR
121001311978 24.10.2025 28.02.2026 52,50 EUR
121001311978 24.10.2025 29.01.2026 52,50 EUR
121001311978 24.10.2025 29.12.2025 52,50 EUR
121001311978 24.10.2025 29.11.2025 52,50 EUR
De stopzetting van levering kan spijtig genoeg enkel tegengehouden worden wanneer het volledige openstaande saldo betaald is. Ik zie dat je in tussentijd reeds een nieuw contract hebt getekend bij een andere leverancier. Deze zal je levering overnemen vanaf 4-12-2025.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 24 oktober 2025 0:30
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: Afbetaling en geen stopzetting contract