Terug

Afbetaalde lening, maar ze blijven geld van rekening halen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Cetelem

19/08/2022

Beste, ik probeer nu al 14 dagen zowel telefonisch als via e-mail jullie te contacteren zonder succes. Bel ik om een nieuwe lening aan te vragen, heb ik telkens binnen de 5 seconden iemand aan de lijn. Die kunnen mij niet helpen en kel terug op dat zelfde bandje terugschakelen. Ik wil enkel dat jullie stoppen met geld van mijn rekening te halen, want ik zal ook intresten moeten vragen straks aan jullie. Jullie geven mij als wanbetaler aan aan de nationale bank, maar zelf zijn jullie niet in orde met jullie boekhouding. Terwijl ik nooit geen enkele betaling gemist heb. Dit zijn geen praktijken.

Berichten (1)

Cetelem

Naar: B. B.

22/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform