Terug

adres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: YUZZU

15/04/2024

Goedemorgen,Zijn klant bij Yuzzu met onze autoverzekering sinds ongeveer 5 jaar kreeg toen onze adresgegevens niet ingevoerd in hun systeem Nu 5 jaar later neem ik op mijn naam een fietsverzekering identiek hetzelfde probleem systeem neemt noch gemeente noch adresgegevens aanNa telefonisch kontakt ( callcenter ? ) wordt mij gemeld dat ik dan maar een fictief adres moet opgeven en het nadien bij afsluiten kontrakt manueel moet wijzigen.Dit kan toch niet voor z on bedrijf dat je je eigen postcode ( 2180 Ekeren ) en/of straatnaam n iet in het systeem ingevoerd krijgt na nog eens 5 jaar later op andere naam.MVG Lucie

Berichten (1)

YUZZU

Naar: L. M.

17/04/2024

Beste klant,Wij hebben kennis genomen van je klacht en danken je dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren.Om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te waarborgen, ontvang je van ons een gedetailleerd antwoord op jouw verzoek per e-mail.We nodigen je uit om de komende dagen je mailbox zeker goed in de gaten te houden.Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail.Ons team staat klaar om je te helpen en een oplossing te vinden die is afgestemd op jouw situatie.Met vriendelijke groeten,GauthierExpert Sales ServicesYuzzuHavenlaan 86C bus 117, 1000 Brussel _____________________Disclaimer - Yuzzu- Avenue du port-Havenlaan 86/C box 117 - 1000 Brussels (BEL)This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information and is intended only for the use of the addressee named above. No confidentiality or privilege is waived or lost by any miss transmission. If you are not the intended recipient of this message you are hereby notified that you must not use, disseminate, copy it in any form or take any action in reliance on it. If you have received this message in error please delete it and any copies of it and notify Yuzzu immediately. This e-mail message and any attached files have been scanned for the presence of computer viruses. However, you are advised that you open any attachments at your own risk.The integrity and security of this message cannot be guaranteed on the Internet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform