Terug

Adres verandering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: Proximus

04/01/2024

Beste wij geef door ons verhuis op 16 November. De installatie is op 1 December uitgevoerd maar in hun systeem is ons installatie nog steeds op onze oude adress. Wij hebben 3x gebeld plus online chat sessies gedaan maar Proximus lost niks op. Wij willen ons abonnement aanpassen maar wij kan niks doen tot ons verhuis is afgrond. Hoe mogelijk kan het zijn om onze adres te aanpassen in 7 weken

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. T.

12/01/2024

BesteBij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via zijn antwoordapparataat vandaag 12/01.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-04-09.38.54.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004909270] Ref. [THREAD_ID:1921004909270]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform