Weigeren een aangepast factuur te maken met het correcte adres.Wij kunnen de factuur van onze aankoop laptop niet inbrengen als BTW plichte.We hebben dit opgemerkt in de winkel nadat de factuur was afgeprint, daar moesten we gewoon emailen naar de klantendienst en deze weigert dit uit te voeren. Beste,Toch maar even laten weten dat wij voortaan niets meer bij jullie zullen aankopen.Het ingegeven adres is niet onze fout, maar een fout bij jullie.Wij hebben enkel ons BTW nummer moeten vermelden in de winkel en kregen te horen dat dit op mijn naam stond.Bij het uitprinten van de factuur hebben wij toen gemerkt dat het adres verkeerd was en hadden gevraagd of dit kon worden aangepast, we moesten hier enkel een mailtje voor sturen wat we toen ook meteen gedaan hebben.Echter blijkt nu alle informatie die ze ons hebben gegeven in jullie winkel verkeerd en zitten wij hier nu met een factuur dat wij niet kunnen inbrengen als BTW plichte.Dit gaat nu naar testaankoop, want van jullie geweldige service blijft heel weinig over.Met vriendelijke groeten,Greet van de PeerFrom: Gilles van Coolblue [klantenservice@coolblue.be]Sent: Tuesday, July 3, 2018 11:05 PMTo: Greet Van De PeerSubject: Re: Factuur 759682802 adres foutief Beste mevrouw Van De Peer,Goed dat je even contact opneemt. Ik vrees dat je foute informatie hebt ontvangen en mijn oprechte excuses hiervoor.We kunnen een factuuradres en/of -datum helaas niet aanpassen. Wil je dat we een bedrijfsnaam aan de factuur toevoegen? Dat kan wel, in de maand dat de bestelling is geplaatst.Ik hoop dat je nu volledig op de hoogte bent. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels. Met vriendelijke groet,Gilles van CoolblueSpecialistAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 > On Tue, Jul 3, 2018 at 09:06 pm, <************@hotmail.com> Greet Van De Peer wrote:>> Beste klantenservice,>>> Tot op heden nog geen correctie gehad op deze factuur?>>> Dit werd op 22 mei gemeld bij jullie en hier is nog niets voor gedaan...>>> Ondertussen is de facturatie hier reeds buiten en verwacht onze boekhouding een correct factuur.>>> Gelieve dit met spoed op te nemen en met spoed een factuur te bezorgen via dit mail adres en niet het mail adres dat in jullie klantengegevens staat.>>> Met vriendelijke groet,>>> Greet Van de Peer>>>>> From: Talisa van Coolbue [klantenservice@coolblue.be]> Sent: Friday, June 15, 2018 1:51 PM> To: Greet Van De Peer> Subject: Re: Factuur 759682802 adres foutief> > Beste meneer Van de Peer, >> Fijn dat je ons even hierover contacteert. >> Vervelend om te horen dat je het aangepaste factuur nog niet hebt ontvangen. Ik zal een melding ter herinnering doorsturen naar de afdeling administratie. Zodra ze het hebben aangepast zullen ze het voor jou per e-mail door sturen. Onze excuses voor het ongemak. >> Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.>> Met vriendelijke groet,>> Talisa van Coolblue> Specialist>>> Alles voor een glimlach> Coolblue.be> Borsbeeksebrug 28> 2600 Berchem> E-mail: klantenservice@coolblue.be> Tel: 03 808 27 00 >>>> On Fri, Jun 15, 2018 at 12:19 pm, <************@hotmail.com> Greet Van De Peer wrote:>>>> Beste,>>>>>> Wij hebben nog steeds geen aangepast factuur verkregen.>>>>>> Ik kan ook niet inloggen met dit account daar ik het wachtwoord niet meer weet en ik geen toegang heb tot dat email adres.>>>> Alvast bedankt,>>>>>> Met vriendelijke groeten,>>>>>> Greet Van de Peer>>>>>>>>>>>> From: Raf van Coolblue [klantenservice@coolblue.be]>> Sent: Tuesday, May 22, 2018 3:43 PM>> To: **********@hotmail.com>> Subject: Re: Factuur 759682802 adres foutief>> >> Beste mevrouw Van de Peer,>>>> Goed dat je hiervoor mailt.>>>> Ik geef je vraag naar de wijziging van de factuur meteen even door. Daar krijg je zo snel mogelijk een nieuwe kopie van. Het email adres aanpassen kan ik echter niet voor je doen. Dat moet je zelf even doen door in te loggen op de website en je account-gegevens aan te passen vanuit de instellingen.>>>> Als je nog vragen hebt, kan je ons natuurlijk bellen, mailen of bezoeken in één van onze winkels.>>>> Met vriendelijke groet,>>>> Raf van Coolblue>> Specialist>>>>>> Alles voor een glimlach>> Coolblue.be>> Borsbeeksebrug 28>> 2600 Berchem>> E-mail: klantenservice@coolblue.be>> Tel: 03 808 27 00 >>>>>>> On Tue, May 22, 2018 at 01:12 pm, klantenservice@coolblue.be wrote:>>>>>> Beste Greet Van De Peer,>>>>>> Beloofd is beloofd. Daar staan we voor bij Coolblue. Met alle Coolblue'ers werken we elke dag keihard om onze beloftes waar te maken.>>>>>> Niet binnen 1 uur, maar binnen 24 uur>>> Helaas moeten we je vandaag teleurstellen. En dat vinden we super spijtig. Door de drukte op onze klantenservice lukt het ons niet om binnen 1 uur te reageren. Je krijgt niet binnen 1 uur, maar binnen 24 uur een reactie.>>>>>> Sorry voor het ongemak.>>>>>>> On Tue, May 22, 2018 at 01:12 pm +0200, ********@hotmail.com wrote:>>>>>>>> Beste,>>>>>>>>>>>> Op 16 mei hebben wij bij jullie een laptop aangekocht met factuur nummer 759682802 zie ook bijlage, echter is het adres hierop verkeerd.>>>>>>>>>>>> Kunnen jullie mij een duplicaat sturen met het correct adres.>>>>>>>>>>>> Adres:>>>>>>>> *************>>>>>>>> **************>>>>>>>>>>>> We hebben ook gemerkt in de winkel dat mijn email adres niet juist is in jullie database.>>>>>>>>>>>> Indien dit ook kan aangepast worden mag dit naar *******@hotmail.com>>>>>>>>>>>> Alvast bedankt,>>>>>>>>>>>> Greet