Terug

Adobe CC abonnement annuleren is te kostelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

29/09/2019

Beste,Laat ik alvast beginnen dat ik zeker geen klachten heb over jullie software (Photoshop). Echter, omdat ik de prijs van mijn Adobe CC abonnement veel te duur vind in verhouding tot hoeveel ik er gebruik van maak (slechts eenmaal om de zoveel maand), had ik graag mijn abonnement geannuleerd.De mail dat jullie mijn jaarcontract met maandelijkse betaling opnieuw een jaar gingen verlengen in augustus, is mij echter niet opgevallen tussen jullie vele andere reclame mails. Verder stond ik er ook niet echt bij stil dat je een maandelijks abonnement bij jullie niet zomaar kan stopzetten (zoals wel het geval bij ook maar ieder ander online abonnement dat ik ooit gehad heb).Nu rekenen jullie mij €60.45 om mijn abonnement waarvoor ik €12.09 per maand betaal op te zeggen. Ik vind dit echt veel te hoog, en gezien het jullie niets/bitter weinig kost om iemands abonnement te annuleren, lijkt me de enige bedoeling hiervan om mensen het gewoon opzettelijk moeilijk te maken om hun abonnement af te sluiten.Bovendien zie ik dat je op een heel jaar slechts 14 dagen de tijd krijgt om je abonnement kosteloos te annuleren. Dit lijkt me helemaal niet nuttig bij een maandelijkse betaling, alvast toch niet voor de consument.Hierbij had ik jullie dan ook graag verzocht te overwegen om toch geen annuleringskosten in rekening te brengen. Dit is ronduit te duur voor mij.Met vriendelijke groeten,Robin Vandaele.

Berichten (1)

R. V.

Naar: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

01/10/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform