Beste, ik ging een contract aan met Trixxo waardoor ik gebruik ging kunnen maken van hun poetsdienst. Op 31-03-2023 werd ik verzocht om 48€ te betalen voor de administratieve kosten. Begrijpelijk en geen probleem mee. Sinds 29 maart hebben wij 4 keer 4 u en 1 keer 2 u een poetshulp gekregen dewelke onervaren was, geen opleiding had gekregen waardoor het gewenste resultaat niet werd behaald. Ik heb hierover mailverkeer gehad met Trixxo en telefonisch contact. Er werd beloofd dat de poetshulp opleiding zou krijgen maar dit bleek niet het geval de laatste keer dat ze hier was en na 2 u is ze ziek naar huis gegaan.Keer op keer beloofd men ons een andere poetshulp maar dit blijkt zeer moeilijk te zijn. Nu heb ik alle begrip voor personeelstekort maar nu word ik aangemaand om opnieuw 48€ te betalen voor administratieve kosten? Dat vind ik echt niet kunnen, ik ga echt niet betalen voor beloofde diensten die nooit werden geleverd.