Geqchte;,
Op 01/12/2020 werd de installatie van mijn zonnepanelen gekeurd door de firma Electrotest. De keurder bevestigde me dat de nodige documenten meteen naar Fluvius zouden overgemaakt worden. Op 25/11/2024 kreeg ik van Fluvius bericht dat deze documenten nog niet werden ontvangen. Ik heb de ontbrekende documenten opgevraagd bij Electrotest en meteen naar Fluvius doorgestuurd.
Op 26/09/2025 kreeg ik volgend bericht van Fluvius:
Beste klant,
De aanvraag van je lokale productie-installatie is verwerkt.
De opvolgingscode van je dossier is G31208417.
Omdat je installatie laattijdig werd aangemeld, zijn we genoodzaakt een administratieve kost van € 78,30 excl BTW aan te rekenen (index 2020). Door de indexering kan dit bedrag variëren. Binnenkort ontvang je hiervoor een factuur.
De stand van zaken in je dossier kun je steeds online opvolgen via mijn.fluvius.be.
Kort daarna kreeg ik een faktuur van 11228€ voor Administratieve kost. Ik weiger op te draaien voor de gebrekkige boekhouding van Fluvius en ben dan ook niet van plan deze faktuur te betalen.
Mvg, Alexander Van Agtmael