Terug

Administratieve fout resulturend in een maandenlange recidieve van illegale aanrekeningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Telenet

02/04/2024

* in oorsprong, wijziging van tariefplan, * administratieve fout met gevolgen, * verdwijnen van alle rekening communicatie * start van illegale aanrekeningen en schorsingen van mijn account, voorlopig zonder einde. (+ 3 maanden lopende) Ik heb een volledig klachtdossier op PDF opgemaakt , en wens dit als dusdanig over te maken.

Berichten (3)

Telenet

Naar: H. D.

05/04/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=U87NhAF1XQ6P6_yI8jX60kClfxAl1BVDuFVsQVaXVD5TaHm726DpYzsjtgeBEys3D2B2i%2BvazGaQcoLjFzptgul817UUUI

H. D.

Naar: Telenet

05/04/2024

Gezien alle elementen( Zie volledige inhoude van de klacht PDF) , en het bedroevende ontwijkende antwoord van Telenet hierop, ga ik verder met de klachtprocedure.

H. D.

Naar: Telenet

03/05/2024

Bijzonder negatief opgezet over het antwoord en het financieel 100% ontwijkende voorstel van "minnelijke schikking" door Telenet. Het hele dossier is nu doorgegeven aan de ombudsman voor de telecommunicatie. Ik ga voor het harde einde. Het spijt me.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform