Terug

administratief een ramp bij Mega

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

H. D.

Naar: Mega

16/07/2024

Na een eerste klacht die ik bij Testaankoop heb ingediend tegen Mega op 2 juli 2024 omdat er een verschil was in de aanbieding (172€)en de eerste voorschotfactuur(193,67€) werd door Mega een creditnota gestuurd voor 193,67€ met excuses en een nieuwe voorschotfactuur voor 172€. Vandaag ontvang ik de voorschotfactuur voor augustus en die bedraagt opnieuw het fote bedrag van 193,67€. Testaankoop waarom raden jullie zulk een administratieve rampbedrijf aan.

Berichten (1)

Mega

Naar: H. D.

23/07/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Deben,Referentie: @@REF_ID@0c35e0059863b6f8cd@REF_ID@@We contacteren je naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via Testaankoop.We merken op dat de aanpassing die we uitvoerde voor de voorschotfactuur van juli en de opmaak van de voorschotfactuur van augustus elkaar gekruist hebben. Hierdoor stond het oude voorschotbedrag nog ingesteld op deze voorschotfactuur.Ik heb de nodige stappen ondernomen om ook deze voorschotfactuur aan te laten passen. Je mag de vorige factuur voor augustus negeren, er is een aangepaste versie onderweg. Ook de eerstvolgende voorschotfactuur zal meteen aan de hand van deze prijs ingesteld staan.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JensKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[9Z4DXL-40LX3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform