Terug

Activeringscode Bitdefender werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: IBOOD

15/04/2020

Beste, ik heb via jullie diensten een abonnement Bitdefender Total Security 2020 (3 Jaar) aangekocht.De doorgestuurde activeringscode werkt niet, zoals gemeld aan jullie klantenservice.Jullie vragen mij, in jullie antwoord, om contact op te nemen met Bitdefender om dit op te lossen, of om via mijn Ibood. Ik heb het product bij Ibood aangekocht, dus ik verwacht service via jullie, maar via mijn Ibood lukt dit niet.

Berichten (2)

IBOOD

Naar: J. S.

15/04/2020

BesteTest-aankoop,Goed om van je te horen!Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte.Je casenummer is: 200415-000365Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website.Met vriendelijke groet,Customer Service iBOOD.comMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---001:000658:65298---]

IBOOD

Naar: J. S.

15/04/2020

BesteTest-aankoop,Hartelijk dank voor uw e-mail.De code die de klant probeert in te voeren komt niet overeen met de vouchercode die de klant heeft aangeschaft via iBOOD. We zullen de juiste code (nogmaals) naar de klant versturen.We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug.Met vriendelijke groet,PauliBOOD Customer ServiceMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---001:000492:49514---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform