Terug

Activerings probleem.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Bongo

20/11/2025

Ik probeerde ik mijn Bongo-bon Cinema Movie & Popcorn voor Twee te gebruiken. De bon is geldig tot 30 december 2026 en werd correct geactiveerd. Ik stel echter vast dat het onmogelijk is om de bon in te wisselen, zowel via de website als de app van Bongo. Al meer dan een week verschijnt telkens dezelfde foutmelding: “Oeps! Er ging iets mis! Foutmelding: Interne Server Fout Probeer het over 30 minuten opnieuw.” Ondanks meer dan twintig pogingen, op verschillende dagen en op verschillende toestellen, blijft dezelfde fout zich voordoen. Bovendien bleef de AI-klantenservice (Olivia) mij telkens hetzelfde onproductieve advies geven (“probeer het later opnieuw”), terwijl duidelijk is dat het probleem zich structureel blijft herhalen. Mijn herhaald verzoek om een menselijke medewerker te spreken werd genegeerd, waardoor ik geen enkele concrete oplossing kreeg. Dit heeft geleid tot aanzienlijke frustratie, tijdsverlies en het feit dat ik de bon helemaal niet kan gebruiken, terwijl deze wel betaald en geldig is. Daarom verzoek ik Bongo mij te contacteren. Aangezien zelfs hun mailing/chatbox volledig AI is en hun telefoon nummer altijd zogezegd volzet is en ze gooien je er gewoon uit. Het technische probleem met mijn bon op te lossen of mij een correcte en werkende vervangbon te bezorgen of Indien dit niet mogelijk is, een terugbetaling te voorzien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform