Terug

Activering van internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Orange

03/10/2023

Beste, ik ben donderdag verhuisd. 28september 2023 is een technieker gekomen van orange voor mijn verhuis. Hij heeft een nieuw box geinstalleerd en sindsdien heb ik geen internet. We zijn nu ondertussen 3oktober. Het is heel frustrerend met 3 kinderen. We hebben zelfs geen tv die we kunnen kijken en mensen met kinderen begrijpen dat wel. Elke keer als ik bel word er iets anders gezegd elke keer nog een beetje geduld mevrouw Service? Is er niet. Klantvriendelijkheid? Is er niet. Behulpzaam? Is er niet. Helpen zoeken voor een oplossing? Is er niet. Is het zo normaal dat een medewerker tegen jou kan schreeuwen omdat je geen geduld meer hebt en kwaad bent? Dat heb ik dus gehad. Is het zo dat iedereen iets anders mag zeggen? Of is dat normaal omdat niemand zijn/haar werk kent? Vandaag (3oktober 2023) hoor ik dat er feen anulatie is gebeurd terwijl ik op 30sep een mail heb gehad waarin duidelijk staar dat het vorige adres geanulleerd is. Dit is echt geen service die ze bieden en daarbij geen bekwame medewerkers die daar werken. SCHANDALIG!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform