Terug

Activering TV via app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. H.

Naar: Orange

26/06/2024

Ik ben verhuisd naar Baal-Tremelo. Op 19/6 werd de verhuis in Baal door Orange "in orde" gebracht. TV kabel werkt niet. Dus hebben we besloten om te streamen via de Orange TV Lite app. Op 22 juni ben ik deze Orange TV Lite app gaan activeren in de Orange winkel in Aarschot, kostprijs 10 euro per maand voor 5 toestellen die tegelijk kunnen streamen. 22/6/24 in de namiddag kunnen we nog steeds geen TV kijken via de app. Die dag 1.5 uur gebeld naar Orange. Geen oplossing. Tevens een chromecast besteld en extra booster. Duidelijk gezegd dit naar het nieuw adres in Baal te versturen. 24/06/24: krijg ik een email dat de chromecast en booster verstuurd is naar het oud adres in Rijmeman. Verstaan ze daar wel Nederlands bij Orange. 24/06/24: opnieuw een uur gebeld met Orange. Geen oplossing voor de app, ondertussen de digibox opgezegd en geen oplossing voor de verstuurde producten die verkeerd verstuurd zijn. Vandaag 26/06/24 kunnen we nog steeds geen TV kijken via de app. Ik wil zo snel mogelijk een oplossing. Dit is geen klantenservice. Ik weiger tevens de factuur nog te betalen. Wat kan ik nog doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform