Terug

Activering modem na verhuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Telenet

01/03/2023

Beste, we zijn verhuisd dd 11/02/2023. Op 02/02/2023 had ik deze verhuis gemeld via telenet winkel voor overzetten internet op nieuw adres. Het bleek een zelfinstallatie dus enkel modem meenemen/inpluggen en zou moeten werken. Maandag 13/02/2023 was er geen internet. Na contact met telenet dienst, werd er gemeld dat dit op woensdag 15/02/2023 ten laatste zou opgelost zijn (daar verhuis foutief nog niet geregistreerd werd door Telenet). Woensdag 15/02/2023 nog steeds geen internet... Bij contact klantendienst werd er toen gemeld dat we best een nieuwe modem gaan halen (zelfinstallatie-kit). Diezelfde woensdag ben ik deze gaan oppikken in de telenet winkel en geïnstalleerd. Nog steeds geen internet... Sindsdien bij contact opnemen klantendienst krijgen we steeds hetzelfde antwoord: de achterliggende diensten zijn ermee bezig, we hebben een spoeddossier geopend, zij zullen dit zo snel mogelijk in orde brengen en dat ze helaas geen zicht hebben op een tijdsindicatie. - dit is ondertussen een maand sinds doorgeven verhuis en er is nog steeds geen internet! En nog steeds kan er geen zicht gegeven worden op wanneer dit zou opgelost zijn...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform