Beste, we zijn verhuisd dd 11/02/2023. Op 02/02/2023 had ik deze verhuis gemeld via telenet winkel voor overzetten internet op nieuw adres. Het bleek een zelfinstallatie dus enkel modem meenemen/inpluggen en zou moeten werken. Maandag 13/02/2023 was er geen internet. Na contact met telenet dienst, werd er gemeld dat dit op woensdag 15/02/2023 ten laatste zou opgelost zijn (daar verhuis foutief nog niet geregistreerd werd door Telenet). Woensdag 15/02/2023 nog steeds geen internet... Bij contact klantendienst werd er toen gemeld dat we best een nieuwe modem gaan halen (zelfinstallatie-kit). Diezelfde woensdag ben ik deze gaan oppikken in de telenet winkel en geïnstalleerd. Nog steeds geen internet... Sindsdien bij contact opnemen klantendienst krijgen we steeds hetzelfde antwoord: de achterliggende diensten zijn ermee bezig, we hebben een spoeddossier geopend, zij zullen dit zo snel mogelijk in orde brengen en dat ze helaas geen zicht hebben op een tijdsindicatie. - dit is ondertussen een maand sinds doorgeven verhuis en er is nog steeds geen internet! En nog steeds kan er geen zicht gegeven worden op wanneer dit zou opgelost zijn...