Terug

Activering mobiele telefonie.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Telenet

27/07/2023

Beste, ik bestelde een pakket bij Telenet Internet + 2x mobiele telefonie. Al een maand probeer ik tevergeefs de SIM kaarten te activeren. De klantendienst telefonisch bereiken is een regelrechte ramp: je krijgt een muziektoon en vraagt na een tijd om teruggebeld te worden. Ik word effectief teruggebeld maar niemand is aan de lijn te horen. Ik heb dit telkens opnieuw voor. Ik ben 1 keer binnengeraakt en dan moesten ze mij doorverbinden omdat ik op het nieuwe systeem zat, met als gevolg opnieuw ellenlange wachttijd. Ongelooflijk! Ik kreeg ook al een factuur die ik niet kan betalen, de SIM moet ik al betalen sinds 6/07 en ik kan op vandaag nog steeds niet bellen met Telenet diensten. Bedankt om dit op te lossen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. B.

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform