Terug

Activering decoder tv

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

J. V.

Naar: Orange

19/08/2024

Na een contractwijziging begin juli (van streaming naar decoder voor tv) slaagt men er maar niet in die decoder te activeren! We zijn ondertussen méér dan anderhalve maand verder, er zijn reeds drie (!!) techniekers langsgeweest en steeds zegt men dat er: 1. een activatiestoring is 2. die de dag erop zal worden opgelost Telkens hetzelfde verhaal, zonder enig resultaat! Wel heeft men drie maand korting 50% geboden, maar slaagt men er niet in die decoder te activeren. Regelmatig ook erg onvriendelijke medewerkers aan telefoon, die zelfs een nummer blokkeren zodat je niet meer op dat 5000 nummer kan bellen. We willen die decoder geactiveerd zonder verdere vertraging en zonder bijkomende kosten OF een bijkomende tegemoetkoming. John Van de Mergel (papa van klant Gwyneth Van de Mergel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform