Terug

Activering abonnement mislukt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Scarlet

28/09/2023

Ik heb op 22 september een abonnement bij Scarlet aangevraagd. Ik ontving op 25 september een mail waarin staat dat 'Wij kunnen de activering op dit ogenblik niet uitvoeren omwille van een administratief probleem. Wij nemen zosnel mogelijk contact met je op'. Na 2 dagen was er geen contact. De login die ik heb ontvangen werkte niet, ik heb dus contact opgenomen via het contactformulier. Ik heb geen antwoord gekregen. Ik vind het onaanvaardbaar dat het een hele week duurt om een abonnement te activeren, en dat Scarlet zijn klanten negeert. Ik wil het abonnement annuleren. Ik wil ook dat Test-Aankoop zijn evaluatie van Scarlet herziet: van mij verdienen ze een dikke nul voor kwaliteit.

Berichten (5)

Scarlet

Naar: J. P.

02/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01886018-47 met als Scarlet referentie 616557783 in behandeling genomen.Op dit moment is de aanvraag van uw mobiel abonnement afgehandeld en is dit product geactiveerd.Indien u dit alsnog wenst te beëindigen dan dient u een account aan te maken op mijn.scarlet.be en kan u dat via die weg annuleren.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

J. P.

Naar: Scarlet

29/10/2023

Dit product is inderdaad intussen geactiveerd en ik kan mijn GSM nu wel gebruiken, maar ik heb nog problemen met MyScarlet. Jullie stuurden mij een e-mail adres waarmee ik normaal gezien zou kunnen inloggen, maar die mailadres werkt gewoon niet.Ik heb dus geprobeerd om zelf MyScarlet te downloaden. Ik heb een MyScarlet profiel gemaakt, maar geen enkel van de functionaliteiten werken. Ik kan mij facturen niet raadplegen, ik kan geen contact met jullie opnemen, de link om mijn puk-code te deblokkeren werkt niet. Ik belde vorige week 24 oktober de klantendienst gebeld, maar ze konden het probleem niet oplossen. Ze zeiden dat ze me gingen terugbellen maar we zijn nu 5 dagen verder en ik heb niks gehoord. Gaan jullie dit wel of niet oplossen? Of moet ik nog een klacht indienen om een passend reactie te krijgen?

Scarlet

Naar: J. P.

07/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01886018-47 met als Scarlet referentie 616557783 in behandeling genomen.Het bestaande account is gewist en er is een nieuwe activatie verzonden. Gelieve de stappen in deze activatiemail te volgen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

J. P.

Naar: Scarlet

08/11/2023

Beste,Ik heb de activeringsmail voor een nieuwe rekening ontvangen (8 dagen nadat ik jullie contacteerde). Ik heb een nieuwe My Scarlet profiel gemaakt. Opnieuw werkt de profiel niet, noch online noch op mijn smartphone. In Firefox werkt het helemaal niet, ik krijg een blanco pagina. In Edge kan ik inloggen maar verder niks doen. Op mijn Smartphone kan ik inloggen, maar er staat dat ik geen producten heb. Als ik probeer verder iets in de profiel te doen gebeurt er ook niets. Ik heb wél een dreigende bericht ontvangen van jullie dat ik €11 moet betalen, en als ik dat niet doe word er €10 administratiekosten toegevoegd. Ik ga dit uiteraard niet betalen voordat jullie dit in orde krijgen (het is trouwens moeilijk om de som te betalen als MyScarlet niet werkt).

Scarlet

Naar: J. P.

21/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01886018-47 met als Scarlet referentie 616557783 in behandeling genomen.Er is een mijn.scarlet.be account aangemaakt met uw e-mail adres maar deze is niet actief op een klantnummer.Het is een alleenstaand account. Ik heb dit opnieuw moeten wissen, ik raad aan om opnieuw een account aan te maken.U mag hiervoor onze klantendienst contacteren op het nummer 02 275 27 27 en kan ook via deze weg informatie vragen i.v.m. de rekeningen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform