Terug

Activeren van Bongo bon

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

F. L.

Naar: Bongo

16/12/2025

Beste, Bij mijn pensionering heb ik als kado 3 bongo bonnen gekregen. Bij twee van de drie bleek geen probleem te zijn om ze te activeren. De derde bon die heet Movie &popcorn kon niet op actief gezet worden wegens de klantendienst omdat die aan de kassa verkeerd was in gescand. Op de doos staat streepjes code en in de doos ook deze codes verschillen van nr . Om de bon op actief te zetten vragen ze me het aankoop bewijs (ahja het was immers een kado). De bon zou aangekocht zijn geweest volgens de klantendienst aangekocht zijn bij Carrefour Oostakker die geldig is tot 29/06/2026 In bijlage vindt u de de nrs van de bon. Met vriendelijk groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform