Terug

Activeren van AH Premium niet mogelijk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: AH - Albert Heijn

11/11/2022

Beste, ik heb al verschillende malen geprobeerd (eerste keer ongeveer 6 maanden geleden) om AH Premium te activeren maar stuit steeds weer op de eis om een Nederlands bankrekening nummer op te geven. Vandaag nogmaals een poging gedaan omdat er nu op de AH website wordt vermeld om AH klantenservice te contacteren indien een buitenlands IBAN nummer kan worden opgeven maar helaas moet ik ook in Nederland wonen of toch een adres hebben - zie bijgevoegde documenten.Dit gaat volgens mij in tegen alle Europese richtlijnen en betalen met een Belgisch IBAN kaart aan de kassa is toch ook geen probleem.Gevolgen: Ik mis als niet-inwonende Belg in Nederland reeds verschillende voordelen die Nederlandse inwoners wel genieten. Dit kan toch niet.Gelieve dit onmiddellijk recht te zetten en mij en andere niet inwonende in Nederland het voordeel te geven van AH Premium.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Bertho Simons+32-476-916072

Berichten (3)

AH - Albert Heijn

Naar: B. S.

11/11/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08714773. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: B. S.

15/11/2022

Beste ,Bedankt voor het bericht. Er kan aan de klant verteld worden, dan premium helaas niet aangeschaft kan worden omdat er met IDEAL betaald dient te worden en er moet een nederlands adres bekend zijn.Excuses voor het ongemakMet vriendelijke groet,PaytenAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007PpaPN:ref

AH - Albert Heijn

Naar: B. S.

15/11/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08728784. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform