Beste, Een maand geleden besloten wij om klant te worden van Telenet. Wij kozen ervoor om over te stappen van Orange naar Telenet met tv internet en gsm abonnement. Na meermaals bellen konden we geen Telenet login aanmaken, dan na nog meer naar de klanten service te bellen zijn we nog geen stap verder. Na dan ook meer dan 2/3 weken hebben we nog steeds geen login ontvangen en kunnen we onze facturen en details dus niet bekijken. Het volgende probleem deed zich daarna ook al snel voor. Het overzetten van de simkaarten van Orange naar Telenet verliepen niet zoals het hoorde. Meerdere fout meldingen, dan nogmaals uren aan de lijn gehangen om nooit geholpen te worden. Iedere keer kregen we een ultimatum wanneer het in orde zou komen maar tevergeefs. Dan ook nog naar de Telenet winkels gegaan voor hulp maar daar werden we ook niet gelopen. Ondertussen zitten wij al een week (27/03-03/04) zonder simkaart overzet en zijn dus niet bereikbaar. Nog steeds worden wij niet verder geholpen en is het zoveelste dossier opgesteld. Wij hebben nu twee abonnementen lopen van zowel Orange als Telenet waar wij geen gebruik van kunnen maken maar dus wel voor moeten betalen. Zo is ook al de eerste factuur van 100euro toegekomen die wij dus nogmaals niet kunnen bekijken omdat wij niet worden geholpen met het verkrijgen van een login. Dit is heel frustrerend aan het worden en er is totaal geen klantenservice. Wij verwachten een oplossing en wachten niet veel langer voor we verdere stappen zullen ondernemen want dit is echt geen manier van werken.