Terug

activeren simkaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. H.

Naar: BASE

25/07/2022

Bestein maart vroeg ik bij Base een abonnement aan.Ik zat in een zakelijk contract bij de politie. Een gewone overstap was dus niet simpel, dus nam ik contact.Geen probleem bleek. Ik kreeg mijn nieuwe sim kaart doorgestuurd op 14/4/22. Ik tracht de activeren maar het lukte niet. Ik bel terug naar base en geeft gegevens door. Opnieuw wordt verteld dat dit voor mij in orde kan gemaakt worden. Op 4 mei contacteer ik hen opnieuw. Komt goed werd mij verteld. Op 6 mei een bericht van base BASE-update: sorry, je vraag met referentie S-9509401 neemt wat meer tijd in beslag dan voorzien. We beantwoorden je zo snel mogelijk.Op dinsdag 10 mei hetzelfde berichtje. Op woensdag 20 juli krijg ik een berichtje van proximus dan vanaf 21 juli mijn abonnement wordt omgezet naar een prepaid formule en dat ik mij moet registreren en herladen om te kunnen bellen, smsen en surfen. Ik registreer mij en hoop dat ik vanaf nu verder kan met BASE. Als ik Base bel (feestdag) wordt aangegeven dat ik online mijn abonnement kan activeren, 30 minuutjes geduld. Lukt niet. Bellen kan niet op zon- en feestdagen. Alsof je die dagen geen problemen ken hebben bij Base. Vrijdag bel ik dus opnieuw. Wordt in orde gebracht. Ten laatste twee uur na aanvraag kan ik gebruik maken van mijn diensten. Gebeurd weerom niet. Telkens heb ik telefonisch contact met Base. Ze vragen mijn simkaart nummer nu van Proximus. Omdat ik op verplaatsing ben kan ik dit niet geven. Er wordt expliciet gevraagd of ik zaterdag kan terug bellen om dit in orde te brengen. Geen probleem. Zaterdag neem ik contact (ik verzin het niet) technische dienst werkt niet !!!!ondertussen zit ik al dagen zonder activatie van een nummer (kan niemand bellen in geval van).Ondertussen komt Base met een nieuw interessante aanbieding. Levenslang 25% korting. Daar ik toch al 4 maanden wacht totdat het in orde is wens ik van deze aanbieding te geneieten. Ik bel naar Base en vraag om dit abo te kunnen omzetten. Enkel indien ik een segment hoger ga dan mijn huidig abo. Ik heb echter nog GEEN GEACTIVEERD abonnement. Maar een jeste naar mij voor de miserie kan ook niet. Ik zal een duurder abonnement moeten aanschaffen. Dan betaal ik slecht 1€ meer maar heb wel het dubbel surf gebruik. Dat heb ik echter niet nodig dus is het voor mij enkel één euro extra betalen. Helaas kan BASE dan niets voor mij betekenen???Een klacht indien kan enkel als je klant bent (maar zonder geactiveerd nummer !!!). Top service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform