Terug

activeren SIM

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

H. D.

Naar: Telenet

13/07/2025

Omdat het bereik in mijn nieuwe winkelpand niet goed was ben ik overgestapt naar Mobile Vikings .Dat was echter een totale ramp, nauwelijks of heel traag internet, telefoneren was ook een ramp en mobiele betalingen van klanten moesten buiten de winkel gebeuren.Daarom besloot ik terug over te stappen naar Telenet.Dus naar een Telenetwinkel,nieuwe SIM kaart gekregen en dan wachten op een SMS...die niet kwam.Sindsdien heb ik met 3 verschillende personen gechat, met 3 andere personen getelefoneerd ,e mails gestuurd, met telkens de zelfde informatie met als resultaat...niets.Na het laatste frustrerend gesprek waarin mij werd verzekerd dat het ten laatste binnen 24 u in orde zou komen ,krijg ik plots een uur nadien een mail 'jammer van uw opzeg! Dit kost mij alleen maar tijdgeld en klanten!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform