Terug

Activeren modem lukt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. Y.

Naar: Telenet

10/01/2023

Beste, mijn telenet modem was stuk op 26/12/2022. Ik heb deze via een telenet center in Aarschot vervangen. De nieuwe modem krijgen jullie echter niet geactiveerd. Tot op vandaag 10 januari 2023 heb ik geen wifi, noch vaste telefoon, noch terugkijk televisie. Ik heb al zeker 10x met telenet gebeld en ik krijg steeds het antwoord dat ze er mee bezig zijn, maar dat is nu dus al 15 dagen!Normaal werk ik van thuis, maar dat gaat dus ook niet omdat ik geen wifi heb. Dat kost me dus tijd en geld!Gelieve dit probleem liever gisteren dan vandaag op te lossenDank bij voorbaatMet vriendelijke groetenDirk Ytebrouck

Berichten (3)

D. Y.

Naar: Telenet

22/01/2023

Beste, tot op vandaag (22/01/2023) is het probleem nog steeds niet opgelost. Mijn wifi en vaste telefoon werken terug, maar de 360° pods krijgen jullie nog steeds niet actief. Bijgevolg is mijn internet in mijn bureau niet sterk genoeg om thuis te werken. Ook mijn terugkijk TV werkt hierdoor nog steeds niet!Hoelang gaat dat nog duren. We zijn al bijna een maand verder en jullie krijgen dit niet opgelost. Ik heb reeds meer dan 8u, ja 8u met jullie aan de lijn gehangen om een oplossing te krijgen, maar toch lukt het niet om de pods actief te krijgen. Er is zelfs al een technieker langs geweest, maar die kon ook niets doen. Ik ben er stilaan aan het denken om eens bij andere providers te kijken wat zijn bieden, want dit vind ik alles behalve een goede service dat jullie bieden. Ik verwacht dus ook een serieuze compensatie van jullie. En kom niet af met een film gratis of één of andere betaalzender voor een maand gratis, want dat interesseert me niet. ik verwacht van een bedrijf als dat van jullie dat je een goede klanten service biedt en dat problemen snel opgelost worden. Het verwonderd me niet dat jullie klanten verliezen, met zulke service.Hopend op een SNELLE oplossing.en ja, nog steeds, met vriendelijke groetenDirk Ytebrouck

D. Y.

Naar: Telenet

30/01/2023

Beste, nog maar eens een klacht. Tot op vandaag lukt het jullie nog altijd niet om de 360° pods te activeren. Volgens het laatste contact op donderdag 26 januari, zegden jullie dat ik nog even geduld moet hebben, maar mijn gedukld geraakt stilaan op! Wie kan er EINDELIJK voor een oplossing zorgen? dat is al van 26 december 2022 dat ik problemen heb en na 5 weken is het nog niet allemaal opgelost. Begrijpe wie begrijpen kan! Amateurisme noem ik zo iets!Ik hoop dat jullie nadat alles uiteindelijk opgelost is, mij een serieuze compensatie geven. Ik heb de berekening eens gemaakt. Omdat ik niet van thuis kan werken, raam ik hiervoor voorlopig 350€. Ik moet er tijd om mij te verplaatsen insteken en de diesel ook niet gratis. Daarom reken ik 0.5€ per KM. Bijkomend heb ik reeds met jullie meer dan 10u aan de lijn gehangen! jaja meer dan 10u!!. Hiervoor reken ik per uur 20€, dus komt er nog eens 200€ bij. Ook reken ik erop dat mijn volgende factuur 0€ zal bedragen, vermits ik niet 100% van de diensten waarvoor ik betaal kan gebruik maken. Dus in totaal kom ik zo op 640€ dat ik van jullie verwacht. Graag ontvang ik ook een antwoord, want als ik het via jullie eigen klachten formulier doe, krijg ik geen reactie!Dirk Ytebrouck

D. Y.

Naar: Telenet

10/02/2023

aan Ann De Prins van het Telenet Loyalty Center : Gelieve mij telefonisch te contacteren op nummer 0495/59.83.64. De 360° pods zijn op 10/02/2023 nog steeds niet geactiveerd. Ik zou graag een uitleg krijgen van wat juist het probleem is en hoe dit eindelijk kan opgelost worden. Dit is nu al sinds 22/01 dat de 360° pods niet geactiveerd geraken. Ik kreeg ook al een factuur van 315€ omdat ik de 360° pods zogezegd niet heb terug gestuurd. Ik heb de 360° pods NIET opgezegd en uiteraard heb ik de pods dan ook niet terug gestuurd. Na contact met jullie is de factuur wel geannuleerd, maar het was opnieuw een verrassing van jewelste. Zoveel blunders dat jullie maken gaan mijn verstand te boven. Mijn geduld geraakt stilaan op. Dit vind ik niet meer serieus!Met vriendelijke groetenDirk Ytebrouck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform