Beste, tot op vandaag (22/01/2023) is het probleem nog steeds niet opgelost. Mijn wifi en vaste telefoon werken terug, maar de 360° pods krijgen jullie nog steeds niet actief. Bijgevolg is mijn internet in mijn bureau niet sterk genoeg om thuis te werken. Ook mijn terugkijk TV werkt hierdoor nog steeds niet!Hoelang gaat dat nog duren. We zijn al bijna een maand verder en jullie krijgen dit niet opgelost. Ik heb reeds meer dan 8u, ja 8u met jullie aan de lijn gehangen om een oplossing te krijgen, maar toch lukt het niet om de pods actief te krijgen. Er is zelfs al een technieker langs geweest, maar die kon ook niets doen. Ik ben er stilaan aan het denken om eens bij andere providers te kijken wat zijn bieden, want dit vind ik alles behalve een goede service dat jullie bieden. Ik verwacht dus ook een serieuze compensatie van jullie. En kom niet af met een film gratis of één of andere betaalzender voor een maand gratis, want dat interesseert me niet. ik verwacht van een bedrijf als dat van jullie dat je een goede klanten service biedt en dat problemen snel opgelost worden. Het verwonderd me niet dat jullie klanten verliezen, met zulke service.Hopend op een SNELLE oplossing.en ja, nog steeds, met vriendelijke groetenDirk Ytebrouck