Terug

Activeren maandelijkse afrekening electriciteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Eneco

20/11/2023

Beste Ik heb in juni, na plaatsing digitale teller een maandelijkse afrekening gevraagd voor gas en elektriciteit. Deze zou ingevoerd worden vanaf augustus. Dit is gebeurd voor de gas, maar nog steeds niet voor elektriciteit. Ik heb hiervoor al 2 maal contact opgenomen met de klantendienst voorlopig zonder resultaat. We zijn nu wel ondertussen 4 maand verder, dus dringend tijd voor een oplossing.

Berichten (1)

Eneco

Naar: C. D.

05/12/2023

Beste,In navolging van je klacht via testaankoop bevestig ik jou dat we op 1-12-2023 je afrekeningen voor elektriciteit hebben opgemaakt. In bijlage een kopie van deze facturen. Onze excuses voor de vertraging. Je afrekening van november zal in de loop van deze maand worden opgemaakt.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform