Terug

activeren bestaand abonnement op nieuw woonadres

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Scarlet

04/08/2023

Op 20/7 nam ik telef.contact met Scarlet klantendienst ivm mijn verhuis naar nieuwe woonst te Gent/gegevens werden genoteerd door medewerker.Op 26/7 ontvangst mail v.Scarlet met annulatie verhuis wegens techn.reden(glasvezelkabel) Op 31/7 terug telef.contact met voorstel om tijdelijk over te stappen n.Proximus (met behoud van vast tel.nr.) en later aansluiting mogelijk via Scarlet ? of direct overplaatsing abonnem. naar Scarlet maar met nieuw vast tel.nr. ?Op 1/8 bestelling Scarlet abonnem.op nieuw adres met nieuw vast tel.nr. +ontvangst mail m. contract voorstel en bevestiging aanvraag (ze zouden later afspraakdatum opgeven)Op 2/8 ontvangst mail met bevestiging van annulatie wegens niet ontvangst van identiteitsdocumenten ?Vervolgens nog 2x telef.contact doch bij doorschakeling n.andere collega/dienst word contact verbroken ?Op 3/8 word ik telef.gecontact. en medewerker noteert terug al mijn gegevens door een manueel account aan te maken en beloofd mij de bevestiging door te sturen en mij vandaag 4/8 terug te bellen in voormiddag = beide beloftes niet is gedaan ? ? ?Mijn vraag : is mijn verhuis van bestaand Trio-abonnement naar nieuw woonadres mogelijk en zo ja aan welke voorwaarden zoals kosten, datum aansluiting, behouden van vast tel.nr. enz. . . ? Graag ontvangst van bevestiging verhuis abonnement naar nieuw adres in Gent !Met vriendelijke groeten,Mw. Dua Rita

Berichten (2)

Scarlet

Naar: R. D.

14/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01847692-36 met als Scarlet referentie 15091671 in behandeling genomen.Op het nieuwe adres van de klant is er fiber aanwezig, we kunnen de bestaande producten op koper dus niet verhuizen naar het nieuwe adres.U zal dus uw abonnement op het oude adres moeten opzeggen en een nieuwe registratie moeten plaatsen bij ons als nieuwe klant op het nieuwe adresWe hebben op uw naam reeds een nieuwe bestelling gevonden onder de klant nummer 1874444, u zal zo snel mogelijk worden gecontacteerd voor een afspraak met een technieker.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Scarlet

Naar: R. D.

14/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01847692-36 met als Scarlet referentie 15091671 in behandeling genomen.Op het nieuwe adres van de klant is er fiber aanwezig, we kunnen de bestaande producten op koper dus niet verhuizen naar het nieuwe adres.U zal dus uw abonnement op het oude adres moeten opzeggen en een nieuwe registratie moeten plaatsen bij ons als nieuwe klant op het nieuwe adresWe hebben op uw naam reeds een nieuwe bestelling gevonden onder de klant nummer 1874444, u zal zo snel mogelijk worden gecontacteerd voor een afspraak met een technieker.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform